У зв’язку із впровадженням модулю «Дистанційне навчання» в Інформаційно – комунікаційній автоматизованій Системі «Єдина школа», розробленого у відповідь на складні для педагогів виклики, пов’язані з необхідністю запровадження під час карантину дистанційної роботи, 27 квітня 2020 р. о 12:00 на платформі YouTube заплановано проведення Вебінару з впровадження інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи “Єдина Школа” (блок “Дистанційна освіта”),

під час якого педагоги матимуть змогу ознайомитися з основним функціоналом  Системи «Єдина школа», приділивши увагу можливостям ведення  дистанційного навчання, та порядком отримання доступу до Системи «Єдина школа».

Участь у Вебінарі потребує попередньої реєстрації за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScWKWrgLv4Ip-yVU95paOO8fKWhTmC_7h6iJuENrvUH8cTuw/viewform .

Педагогічні працівники також можуть  ознайомитися з відео-матеріалами  щодо роботи з основними модулями Системи  «Єдина школа», розміщеними за наступним посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1M8IXWNWHO5Q3yvY_e41IuU6AjfjZ3K5j.

У разі виникнення додаткових запитань під час підготовки до Вебінару, їх можна поставити представнику Системи «Єдина школа» за телефоном + +380(73) 011-0 1-11 (Андрій), чи написати на електронну адресу Системи: tatl.eschool@gmail.com.

Модуль «Дистанційне навчання» дозволяє здійснювати онлайн трансляцію уроку, фіксувати присутніх на уроці дітей та мати з ними зворотній зв’язок, надавати домашні завдання та звантажувати додаткові навчальні матеріали, а також зберігати відео уроки для подальшого їх використання учнями. Під час уроків учні можуть виходити на відеозвязок з вчителем, писати в чат з усім класом чи спілкуватися із вчителем у приватному чаті, відповідати на питання та завантажувати домашнє завдання.

«Єдина школа» під час карантинних заходів також дозволяє:

– проводити оцінювання навчальних досягнень учнів дистанційно, без відтермінування його проведення до завершення карантину, а після завершення карантину роздрукувати відповідні сторінки Класного журналу;

– створити розклад уроків для проведення дистанційного навчання на період карантину;  надсилати відразу усім учням класу домашнє завдання з додатковими текстовими, графічними, аудіо-, фото- та відео файлами;

– записати відео- чи аудіо- звернення до учнів (завантажити відео-уроки чи прикріпити посилання на них), що не потребує від педагога особливих навиків чи навчання;

– надавати доступ класному керівнику упродовж усього часу карантину до результатів навчання учнів свого класу;

– надавати доступ керівнику закладу освіти  упродовж усього часу карантину до результатів навчання учнів своєї школи.