Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації «Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40 % від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров’ям (20 %: від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20 % від загальної кількості звернень) тощо (статистика звернень додається).
Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн-режимах в будні дні з 12.00 до 20.00 : короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних номерів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).